خیلی از شماها مدرس هستید. یک چیزی را دارید درس میدهید. یکی کامپیوتر درس میدهد، یکی فیزیک، یکی رومهنگاری و نویسندگی، یکی تعمیرات موبایل، یکی جامعهشناسی و روانشناسی، یکی برنامهنویسی، یکی مکانیکی و .
در اینجا مفهومی مطرح شده است به اسم مدرس مرجع. این را
1. برندینگ شخصی به چه دردی میخورد؟ به این درد میخورد که شما را از بین صدها و هزاران رقیبی که دارید، متمایز کرده و باعث انتخابتان برای استخدام و پروژه و خرید و . شود.
2. مدرس مرجع نیز از همان ایده پرسونال برندیگ استفاده میکند؛ همان نظریه گاو بنفش ست گادین. اینکه باید متمایز و شاخص باشی، وگرنه راه به جایی نخواهی برد.
درسهایی که از فروشندگان مترو آموختم: سبکبال باشید، تند و هدفمند حرکت کنید
درسهایی که از فروشندگان مترو آموختم: تخصصی کار کردن
درسهایی که از فروشندگان مترو آموختم: استقامت و تسلیم نشدن
درسهایی که از فروشندگان مترو آموختم: جامعه هدف خود را به خوبی میشناسند
درسهایی که از فروشندگان مترو آموختم: در هر شرایطی راهی پیدا کن
همه چیز در موفقیتهای ظاهری خلاصه نمیشود/ درسهایی که از محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران یاد گرفتم
لیورپول-بارسا؛ درس پایداری... هرگز، هرگز، هرگز تسلیم نشو؛ هرگز و باز هم هرگز...
یکی ,مدرس ,شخصی ,مرجع , ,برندینگ ,مدرس مرجع ,دارید، متمایز ,متمایز کرده ,کرده و ,که دارید،
درباره این سایت